Tento e-shop využívá cookies a vy si můžete nastavit jestli s tím souhlasíte, nesouhlasíte a nebo jestli si jejich použití nastavíte sami.
Obchodní podmínky
Základní informace
Armyshop Survive.cz byl otevřen v roce 2005 a od té doby se vám snažíme dodávat to nejkvalitnější zboží o oboru military, outdoor za příznivé ceny. Většinu námi dodávaného zboží jsme sami vyzkoušeli. Od roku 2011 máme otevřenou kamennou prodejnu, kde si můžete objednané zboží vyzkoušet, prohlédnout a nakoupit bez poštovného.
Získali jsme již spoustu spokojených zákazníků mezi které patří i příslušníci Policie ČR, městské a obecní policie, Armády ČR a příznivci airsoftu, paintballu, rybáři, turisté atd.
Provozovatel
Bc. Daniel Sklenář
Stradonice 144
26705 Nižbor
IČ: 72012579
DIČ: CZ7703070606
Prodejna:
Survive.cz
Havlíčkova 3
26601 Beroun
tel. prodejna 777711537
e-mail: survive@survive.cz
web: www.survive.cz
číslo účtu: 670100-2214075752/6210
Otevírací doba:
Pondělí 12-17
úterý 10-17
Středa 10-17
Čtvrtek 10-17
Pátek 10-17
Sobota 9-12
Neděle zavřeno
Platební podmínky
Důležité upozornění
Při objednávání v e-shopu vyplňte všechny požadované kolonky a dbejte na správnost zadání vaší adresy. Pokud si nejste jisti velikostí (např. u oblečení), napište vaše rozměry do poznámky k objednávce. V případě nutnosti vás budeme kontaktovat.
Termíny dodání
Vrácení zboží
Reklamace zboží
Výměna zboží
Pokud jste zjistili, že zboží, které jste si objednali vám velikostně nebo jinak nevyhovuje a chcete ho vyměnit, můžete zboží poslat zpět (předem nás informujte telefonicky nebo mailem) a my vám pošleme zboží, které potřebujete. K zásilce přiložte kopii faktury a napište jaké zboží vracíte a za jaké ho chcete vyměnit.
Záruční doba
Záruční doba je 24 měsíců u veškerého zboží. Reklamační řád Armyshopu Survive.cz se řídí obecně platnými právními předpisy. Za vadu nelze považovat změnu na materiálu odpovídající délce užívání, ani závady způsobené nesprávnou údržbou, anebo nesprávným používáním výrobku.
Nepleťte si záruční dobu s životností výrobku!
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je Bc. Daniel Sklenář, Stradonice 144, Nižbor IČ: 72012579
Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Lhůty
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.
Záruka se nevztahuje na použité zboží, které je v textu označeno jako "použité".
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a to včetně veškerého příslušenství, a označí zásilku příslušnými symboly.
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o kvalitě. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte prosím podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
Poškození vzniklé přepravou zásilky:
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen neprodleně informovat prodejce na emailu survive@survive.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození).
Kupující osobně přinese zboží do naší prodejny či odešle přepravní službou na své vlastní náklady spolu s kopií faktury, záručního listu (pokud byl vystaven) a písemným zdůvodněním reklamace, na níže uvedenou adresu:
Armyshop Survive.cz
Bc. Daniel Sklenář
Havlíčkova 3
26601 Beroun
Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nepřebereme. Před odesláním zboží k reklamaci nás kontaktujte telefonicky nebo mailem.
O zahájení a vyřízení reklamačního řízení bude zákazník informován na e-mailové adrese uvedené při objednávce.
SLEVY
Army shop Survive.cz poskytuje slevu 5% pro příslušníky:
Všem příslušníkům výše uvedených sborů a občanských sdružení poskytujeme slevu 5% na zboží v Army shopu Survive.cz. Sleva neplatí na již zlevněné zboží.